Opzeggingen

Wat is de opzegtermijn?
De opzegtermijn is 30 dagen. Je kunt iedere dag van de maand opzeggen. De einddatum moet op een werkdag vallen.
Hoe zeg ik mijn woning op?
Je kunt je woning opzeggen via onze site. De opzegtermijn is één maand. Je kunt per dag opzeggen. Ook kun je langskomen op kantoor om op te zeggen. Dan maken we meteen een afspraak voor controle van je woning.
Hoe lever ik mijn woning op?
Je levert de woning in goede staat aan ons op. Daarmee bedoelen wij dat de woning er netjes uitziet op het moment dat je vertrekt. Wij houden natuurlijk rekening met normale slijtage van onderdelen en voorzieningen. Herstelwerkzaamheden die niet het gevolg zijn van slijtage, brengen wij bij je in rekening. Bij de bevestiging van je huuropzegging ontvang je nadere informatie hierover.
Kan ik mijn huuropzegging nog intrekken?
Nee dat is niet mogelijk.
Kan ik mijn sleutels eerder inleveren?
Dit mag. De huur blijft wel doorlopen tot de datum die afgesproken is.
Is er overname mogelijk?
Als er een nieuwe huurder bekend is, dan kun je zaken ter overname aanbieden. Als je het met de nieuwe huurder eens bent geworden, vul je samen het overnameformulier in, waarna jij en de nieuwe huurder dit ondertekenen.
Het formulier lever je bij ons in als je de sleutels inlevert. Word je het niet eens of is er geen nieuwe huurder dan moet je de spullen uit de woning verwijderen voordat je de sleutels bij ons inlevert.
Wordt mijn woning gecontroleerd?
Als je de woning opzegt wordt er een afspraak gemaakt met de opzichter voor controle van je woning.
Wanneer moet ik mijn sleutels inleveren?
Je levert de sleutels voor 12.00 uur in op ons kantoor.