Wij doen dagelijks ons best voor veilig, prettig en gezond wonen. Het valt helaas niet uit te sluiten dat we het wel eens niet met elkaar eens zijn of dat je toch niet helemaal tevreden bent.
Kom je er niet uit met een medewerker van De Bouwvereniging? Dan kun je een officiële klacht indienen. Deze klacht over de dienstverlening geef je schriftelijk door ter attentie van de bestuurder. De bestuurder neemt jouw klacht dan in behandeling. Dit kan digitaal of per brief.
Digitaal: Klik hier om het klachtenformulier in te vullen
Per brief: Kom langs bij ons op kantoor aan de Bolswardervaart 1, 8862 SE Harlingen
Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht door de bestuurder van De Bouwvereniging? Of reageert de bestuurder niet binnen 4 weken? Dan kun je een beroep doen op de Provinciale Klachtencommissie. Deze onafhankelijke commissie adviseert het bestuur van De Bouwvereniging over de afhandeling van je klacht. De commissie is er alleen voor klachten waar je samen met je corporatie niet uitkomt.
Goed om te weten!
Deze commissie behandelt niet alleen klachten die te maken hebben met De Bouwvereniging, maar ook met andere Friese woningcorporaties.
Je kunt je klacht bij de PKWF hier rechtstreeks indienen
of per e-mail:
of per brief: Postbus 836, 8440 AV Heerenveen
Het reglement PKWF is na te lezen op hun website