Huurbetaling

Op welke manieren kan ik de huur betalen?
-  Je kunt ons machtigen om de huur automatisch op de 1e dag van de maand van je rekening af te schrijven
-  Je maakt de huur zelf over via internetbankieren.
Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
Voor het wijzigen van je rekeningnummer voor de huurbetaling kun je deze machtiging printen en ingevuld bij ons inleveren.
Kan ik op het kantoor contant betalen?
Nee, dat kan niet. Pinnen kan wel.
Wat doen jullie bij een huurachterstand?
Heb je de huur niet vóór de eerste van de maand betaald? Dan sturen wij je een herinnering.
Als je dan nog niet hebt betaald dan krijg je nog een aanmaning. Na een aantal brieven, afhankelijk van de situatie,  gaat de vordering naar de deurwaarder.
Mijn automatische betaling is niet goed gegaan. Wat kan ik doen?
Dan is het bedrag waarschijnlijk gestorneerd. Een stornering kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk staat er te weinig saldo op je rekening. Of je hebt de betaling zelf teruggedraaid, of je hebt een algehele blokkade op incasso's. Om dit op te lossen kun je je bank een nieuwe betalingsopdracht geven. Ook kun je het bedrag pinnen bij ons op kantoor. Contante betaling is niet mogelijk.

Wat is jullie bankrekeningnummer?
Ons IBAN bankrekeningnummer voor huurzaken is NL90ABNA0411318225. Voor overige zaken is het nummer NL90ABNA0474111660.

Ik kan de huur niet op tijd betalen, wat moet ik doen?
Als er niet genoeg geld op je bankrekening staat, kan de huur op dat moment niet afgeschreven worden. Je krijgt dan een betalingsherinnering met de vraag om de huur alsnog zelf over te maken onder vermelding van je adres. Lukt het niet om je huur op tijd te betalen? Neem dan snel contact met ons op. We bekijken dan samen of een betalingsregeling uitkomst kan bieden.