Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Heb je tijdens de kerstdagen of buiten kantooruren een calamiteit ? Bel dan ons algemene nummer 0517 43 25 25. Je wordt dan automatisch doorgeschakeld naar de storingsdienst. De storingsdienst is 24 uur per dag bereikbaar. Ons kantoor is gesloten op eerste en tweede kerstdag en 1 en 2 januari. Op alle andere dagen ben je van harte welkom en helpen we je graag!
We begrijpen dat het vinden van een woning soms lang duurt. Daarom passen we ons toewijzingsbeleid aan. Zo zorgen we samen voor betere doorstroming waardoor meer huurwoningen beschikbaar komen. Met deze veranderingen willen we iedereen een betere kans geven op een passende woning. Zo maken we ruimte voor wie het nodig heeft en zorgen we dat woningen goed worden benut. Lees hieronder wat er verandert vanaf 1 januari 2026.
Door strengere brandveiligheidsregels moeten losse meubels en spullen uit de hal verdwijnen. Zo blijven vluchtroutes vrij en kunnen bewoners bij een incident snel en veilig naar buiten.
Dit maakt betalen veiliger en makkelijker – voor jou én voor ons. Wat betekent dit voor jou? Aan de balie kun je niet meer contant betalen. Je kunt wel pinnen of online betalen. Voor huurbetalingen is automatische incasso ook een goede optie.