Regentonproject: Vang de regen!

Gepubliceerd op 25 juni 2024
Regentonproject: Vang de regen!

Het is zomers weer, na veel regen mogen we eindelijk genieten van de zon. Als het wat langer droog is, dan kan je tuin wel wat water gebruiken. De eerste huurders die meedoen aan het regentonproject ‘Vang de regen!’ hebben de afgelopen weken al regen opgevangen in hun regenton. Zij kunnen hun tuin nu bewateren met gratis hemelwater.

Bij aanschaf van een regenton geeft de gemeente subsidie en wij sluiten je regenton gratis aan. De huurdersvereniging geeft vanwege haar 55 jarig jubileum, de eerste 55 huurders die een ton aanschaffen een gratis regengieter cadeau. Meer info over het regentonproject vind je op site van gemeente.

Op foto reikt Laurens Posthumus, scheidend voorzitter van de Huurdersvereniging, een gratis regengieter uit aan huurders mevrouw De Jong en de heer Tak