Woonwensen voor de toekomst

Gepubliceerd op 8 januari 2021
Woonwensen voor de toekomst

Wij staan aan het begin van het opnieuw bepalen van de toekomstvisie op onze woningen en woonwijken. Dit heet het Strategisch Voorraadbeleid. Het opstellen van dit beleid doen wij samen met onze huurders, toekomstige huurders en andere partners. Met een aantal vragen over o.a. woonwensen en beleving van de buurt, halen we input op via een online enquête. Wil je kans maken op 1 van de 10 duurzame cadeaubonnen vul dan de enquete in. Lees verder

Maak kans op 1 van de 10 cadeaubonnen van € 50
Je maakt kans op 1 van de 10 duurzame cadeaubonnen, te besteden bij Veltman (led) Verlichting. Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 10 minuten en kan tot uiterlijk 31 januari 2021. Je kunt de enquête ook op papier invullen. Bel of mail ons als je een papieren exemplaar wilt.
Zo werkt het
Scan de QR code met de camera op je smartphone en vul de vragenlijst in. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld. De cadeaubonnen worden na 31 januari verloot onder de deelnemers.

Klik hier voor de link naar de vragenlijst.