Website woningzoekenden live!

Gepubliceerd op 12 december 2017
Website woningzoekenden live!

Inmiddels is onze nieuwe website voor woningzoekenden live. Via de knop ‘Woning zoeken’ op onze homepage word je naar deze nieuwe pagina toe geleid. Als je al ingeschreven stond als woningzoekende, dan moet je als eerste je inschrijving activeren. Als het goed is heb je je inschrijfnummer en je wachtwoord van ons per mail of per post ontvangen. Het is belangrijk dat je tijdens het activeren je persoonlijke gegevens controleert, aanvult en zo nodig actualiseert. Uiteraard neem je je opgebouwde inschrijftijd gewoon mee.

We hebben enkele woningen op de site gepubliceerd. Je kunt daar op reageren tot 8 januari maar liefst. Zo heeft iedereen voldoende tijd om zijn of haar inschrijving te activeren. Tegelijkertijd kun je zo rustig kennis maken met de nieuwe site en alle mogelijkheden.

Inhoudelijke informatie over de nieuwe website vind je op de nieuwe website zelf. Enkele veel gestelde vragen over de overgang naar ons nieuwe systeem vind je hier. Als de vragen van woningzoekenden daar aanleiding toe geven, dan breiden we die uit.

Tenslotte tref je hier de brochure en het stappenplan aan die onze ingeschreven woningzoekenden ook hebben ontvangen.