Vernieuwing website voor woningzoekenden

Gepubliceerd op 24 november 2017
Vernieuwing website voor woningzoekenden

Ben je op zoek naar een nieuwe of andere huurwoning? Vanaf
12 december kun je via de nieuwe website www.woningzoekende.debouwvereniging.nl alle zaken rond het vinden van een nieuw huis regelen. Klik in tekst om verder te lezen.

Na 12 december in de lucht

Sta je al bij ons ingeschreven als woningzoekende? Binnenkort ontvang je dan een brief of e-mail met je gebruikersnaam. Ook ontvang je dan een speciale brochure over de nieuwe website. Daarin wordt uitgelegd hoe het werkt en wat de voordelen precies zijn. Een paar dagen later volgt een tweede bericht met een voorlopig wachtwoord. Daarmee kun je meteen je inschrijving activeren en je persoonlijke gegevens controleren en actualiseren. Uiteraard neem je je opgebouwde inschrijftijd gewoon mee.
Kom je er zelf niet helemaal uit? Lukt het ook niet om in je directe omgeving iemand te vinden die je kan helpen? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via e-mail op Wij gaan je dan verder helpen.
Vergeet niet je inschrijving na 12 december te activeren, want het nieuwe aanbod van woningen staat niet meer in de Extra, alleen nog op de nieuwe site. De site is gebruiksvriendelijk voor PC, tablet en smartphone en bevat allemaal slimme functies. Zo kun je bijvoorbeeld automatisch een seintje krijgen als er nieuwe woningen gepubliceerd worden. Mis ze niet en activeer je inschrijving! Nieuw woningaanbod publiceren wij pas weer vanaf januari zodat je daar voldoende tijd voor hebt.