Veel lekkagemeldingen door smelten stuifsneeuw

Gepubliceerd op 11 februari 2021
Veel lekkagemeldingen door smelten stuifsneeuw

We krijgen veel lekkagemeldingen binnen door sneeuw. Dit type lekkkage kunnen we helaas niet voorkomen. De combinatie harde wind en stuifsneeuw, zoals vorig weekend, zorgt ervoor dat sneeuw via kiertjes de woning in waait. Stuifsneeuw is zo fijn, dat het soms ook onder dakpannen door naar binnen waait. Als dit smelt kan er lekkage ontstaan. Lees verder

Wat kun je zelf doen

Probeer het water zoveel mogelijk op te vangen met bakjes of handdoeken en probeer aan de buitenkant de sneeuw zoveel mogelijk weg te scheppen.

Wat als je schade hebt?

Heb je schade aan je inboedel? Neem dan contact op met je inboedelverzekering. Is de lekkage opgedroogd en is er blijvende schade aan het casco van de woning? Dat kunnen wij herstellen, zodra de coronamaatregelen versoepelen.

Coronamaatregelen

In verband met de lockdown is ons kantoor gesloten en passen wij onze dienstverlening aan. Wij blijven per telefoon en digitaal bereikbaar. Wij voeren alleen spoedreparaties uit. Lees hier onze maatregelen