Ontwikkelingen locatie Dukdalf

Gepubliceerd op 20 november 2018
Ontwikkelingen locatie Dukdalf

Het project Dukdalf is een ontwikkeling van Heijmans Woningbouw Noord en De Bouwvereniging. Samen maakten wij, in samenwerking met de gemeente Harlingen, een plan voor deze unieke locatie. Dukdalf ligt aan de Zuiderhaven (Schoolstraat, Werfpad, Steenhouwersstraat en Spoorstraat). Hier komen twee projecten. Lees verder

Twee projecten

Het eerste project bestaat uit 70 sociale huurappartementen die vanaf ongeveer medio 2020 worden verhuurd door De Bouwvereniging. Het tweede project bestaat uit 16 koopappartementen en 13 grondgebonden koopwoningen aan de Zuiderhaven. Heijmans Woningbouw Noord ontwikkelt deze. De koopwoningen (en appartementen) gaan naar verwachting in het voorjaar van 2019 in verkoop.

het bouwterrein

De komende weken beginnen de voorbereidende werkzaamheden op deze locatie om het terrein geschikt te maken voor de bouw. Er worden bouwhekken geplaatst en civiele (grond)werkzaamheden worden uitgevoerd

Huurwoningen

In het eerste kwartaal van 2019 beginnen we met de bouw van de 70 huurappartementen. Wil je op de hoogte blijven van de huurappartementen? Dit kan via onze website Hier vind je ook een korte impressie van het toekomstige gebouw.

Koopwoningen

De startdatum voor de bouw van de koopappartementen en koopwoningen is nog niet bekend. Via www.zuiderhavenharlingen.nl blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen van de koopwoningen en koopappartementen aan de Zuiderhaven. Begin 2019 organiseert Heijmans Woningbouw Noord een informatieavond. Hier kun je dan de laatste stand van zaken van het ontwerp bekijken en ontvang je informatie over de verkoopprocedure. Binnenkort komt de datum voor deze informatieavond op de site.

De gemeente Harlingen houdt je via de website (www.harlingen.nl) en de Harlinger Courant op de hoogte van diverse berichten over dit project.
De Bouwvereniging, Heijmans Woningbouw Noord en de gemeente Harlingen zijn er trots op om samen invulling te geven aan dit mooie plekje aan de Zuiderhaven en willen je graag op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Als je vragen hebt, vertellen wij je graag meer over ons project.