Het BetereBuurtFonds; een berichtje van een huurder

Gepubliceerd op 11 januari 2022
Het BetereBuurtFonds; een berichtje van een huurder

Ken je ons BetereBuurtFonds? Heb je een leuk idee voor je buurt? Dan kun je eventueel een beroep op ons doen. Er zijn al huurders die van dit fonds gebruik gemaakt hebben. Een tevreden bewoner van het appartementencomplex De Helling stuurde ons dit berichtje:

In het appartementencomplex “De Helling” stond in de hal op de begane grond een bankje dat gebruikt werd als rustpunt, of om op vervoer te wachten en als praatbankje. Het bankje was uitgeleend door één van de bewoners, deze bewoner wilde de bank weer zelf in gebruik nemen en heeft het bankje verwijderd. Het bankje in de hal werd node gemist en een oplossing werd gezocht. Diverse bewoners kwamen met het idee om een bankje, via het  BeterBuurtFonds, aan te vragen bij “De Bouwvereniging”. De aanvraag voor het bankje werd digitaal ingediend via de website van “De Bouwvereniging”.
Na het indienen van de aanvraag werd al vrij snel contact gezocht door “De Bouwvereniging” met de mededeling dat de aanvraag werd gehonoreerd. In overleg met de aanvragers werd een bankje uitgezocht en besteld. De bank staat nu in de hal en wij, de bewoners van het appartementencomplex  “De Helling”, zijn er heel content mee.
We kunnen weer zittend even wachten op ons vervoer, even uitrusten en gezellig zittend een praatje maken.
Door het BeterBuurtFonds is onze  “buurt”  weer beter geworden.

Klik hier voor meer informatie