KWH

keurmerk huurlabel(1)

Kwaliteitslabel voor huurwoningen

Wij bieden graag een goede dienstverlening. Om te weten of je tevreden bent over onze dienstverlening doen wij vier keer per jaar mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders via KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Jouw mening is hierbij belangrijk!

Waarom dit onderzoek?

Op basis van dit onderzoek weten wij wat het oordeel van onze huurders is over onze dienstverlening. Hier leren wij van en zo maken we onze dienstverlening steeds beter. Daarnaast werken woningcorporaties met elkaar aan een landelijke vergelijkingscijfers over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders.  KWH verzamelt deze gegevens. Aedes de branchevereniging voor corporaties, is opdrachtgever voor dit onderzoek.

Jouw mening telt!

Heb je recent een reparatieverzoek ingediend of ben je pas verhuisd naar of uit een woning van ons? Dan kun je binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen, of een telefoontje, om een paar korte vragen te beantwoorden. Wij hopen dat je meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Vragen?

Heb je vragen over dit onderzoek? Neem dan contact met ons op.

Website KWH

Je kunt zelf ook een kijkje nemen op de site kwh voor huurders

logo Stem